piątek, 2 listopada 2012

Jak zmienić szablon na bloggerze?


Od szablonu Twojego bloga zależy bardzo dużo. Zaczynając od treści którą chcesz w jakiś sposób przekazać do zainteresowania wyglądem czytelnika włącznie. Szablonów na platformę o której mowa jest całe mnóstwo i duża ilość darmowych, bo przecież te standardowe już się chyba wszystkim przejadły.



Zaczynamy od wyboru szablonu.
Ja wybrałam na potrzeby tego posta iFashion
 Pobrałam szablon ze strony klikając Download
 Zapisałam go na dysku, było to archiwum WinRara, które wypakowałam. Całość zapisałam sobie na pulpicie, by łatwiej było mi znaleźć potrzebny plik.
 Wchodzimy w Szablon bloga i "Utwórz/Przywróć kopie zapasować" (Przy okazji robimy kopię )

 Przeglądamy dysk w poszukiwaniu naszego pliku z szablonem.
 Ma on końcówkę " .xml"
 Klikamy "Przekaż" i gotowe.
 Ja wybrałam szablon z tzw. sliderem czyli przesuwanymi obrazkami - niebawem post właśnie na temat sliderów

Zarabiaj na sprzedaży książek!