niedziela, 21 kwietnia 2013

Jak przypisać etykietę do strony?


Napisałam ostatnio, że do danej strony można jednak mimo wszystko podpiąć kilka postów, jednak z danej etykiety. Dzisiaj o tym jak to zrobić.

Na początek wybieramy sobie etykietę (TAG), który miałby być związany i wyświetlany z naszą nową stroną, u mnie przykładowo będą to wszystkie posty oznaczone tagiem "Facebook" Na poniższym obrazku macie zrzut i wygląd adresu www - który wskazuje na konkretną etykietę.

 

O etykietach i tagowaniu postów więcej macie: tutaj - Jak otagować posta?

Dodajemy nową stronę:

 Jednak zamiast pustej strony wybieramy Adres internetowy.

 Klikamy zapisz i mamy gotową stronę z przekierowywaniem do konkretnej etykiety :)
Łatwizna prawda?




Kilka słów tytułem wyjaśnienia o moim nieodpowiadaniu na niektóre maile:
Dostaje od Was prośby o pomoc średnio 5 razy dziennie. Niestety nie odpisuje każdemu, głównie dlatego że nie starcza mi na to czasu. pracuje zawodowo, mam małe dziecko i jeszcze jednego bloga 
Stąd też tak rzadkie wpisy tutaj. Wybaczcie, ale raz na jakiś czas dodam coś nowego - to na pewno. Mam nadzieję że zrozumiecie. Buźka

Zarabiaj na sprzedaży książek!