sobota, 6 lipca 2013

Czy zamknąć tego bloga?


Mam ostatnio wielki problem. Zmagam się ze złodziejami treści, którzy nie dość, że zapożyczyli sobie całe moje teksty to również zdjęcia i wszystkie materiały które na blogu zamieszczam. Nie będę ukrywać że nie które posty na tym blogu pisałam nawet 6 godzin.

Przykładem złodzieja jest blog www.pomocnyy.blogspot.com - który już nawet w tytule bloga zmienił tylko jedną literkę.

Właściciel owej stronki po mojej interwencji raczył dodać doskopiowanych żywcem stąd treści tekst "Poradnik  zaciągnięty z bloga  Wioli  pomocnicy.blogspot.comszkoda, że nie napisał że ukradziony z bloga. Chociaż napisał by prawdę...




Co z tego że podpisał tekst skoro ja od razu piszę że:
KOPIOWANIE TREŚCI ORAZ GRAFIK Z TEGO BLOGA JEST MOŻLIWE TYLKO ZA ZGODĄ AUTORA,
Kopiowanie cudzych treści, bądź umieszczanie cudzej grafiki bez MOJEJ wiedzy i zgody, będzie karane.

Nie włączę zakazu kopiowania prawym klawiszem - bo wtedy nie będziecie mogli skopiować kodu HTML- który w postach jest podawany. Dlatego też rozważam usunięcie tego bloga. Takie krótkie wyjaśnienie dla Was.

Ja po prostu nic z tego bloga nie mam, nawet brak mi czasu na jego prowadzenie. Jeszcze jak mam się użerać ze złodziejami to już szlag mnie trafia :/

Zarabiaj na sprzedaży książek!